Artikel
Het ongerechtvaardigd voordeel halen uit een merk: onbekend is onbemind
Tom Heremans
BMM Bulletin 2025/1
1
Inhoudsopgave
2
Redactioneel | De la rédaction
Bekende merken en modellen
3
Artikel
Interview over de verwerking en vernietiging van inbreukmakende goederen met React
4
Artikel
Waarom heeft het bekende woordmerk ‘Apple’ slechts een beperkte beschermingsomvang in de EU?
5
Artikel
Het ongerechtvaardigd voordeel halen uit een merk: onbekend is onbemind
6
Artikel
Inzet van marktonderzoeken in sub c-inbreukzaken: een praktische beschouwing
7
Artikel
Help, mijn model wordt bekend: hoe het merkenrecht bekende modellen kan beschermen. En hoe niet.
8
Artikel
De merkenrechtelijke bekendheidsdrempel in Nederland
9
Artikel
Een geldige reden voor een artikel
10
Winnende scriptie | Thèse gagnante
Initial Interest Confusion: a comparative analysis of US and EU Trademark Law
11
Rubriek
Onder de hamer | Affaires pendantes
12
Rubriek
Opmerkelijk of merkwaardig | Remarquable
13
Rubriek
Bescherming in het buitenland | Protection à l'étranger
14
BMM Verenigingsnieuws
Interview - Monique van Schevicoven
15
BMM Verenigingsnieuws
Ledenmutaties