BMM Bulletin
Artikel

Het ongerechtvaardigd voordeel halen uit een merk: onbekend is onbemind

Download article
BMM Bulletin 2025/1
1
Inhoudsopgave
2
Redactioneel | De la rédaction
Bekende merken en modellen
3
Artikel
Interview over de verwerking en vernietiging van inbreukmakende goederen met React
Ronald Brohm & Sander Bakker
4
Artikel
Waarom heeft het bekende woordmerk ‘Apple’ slechts een beperkte beschermingsomvang in de EU?
Paul Maeyaert
5
Artikel
Het ongerechtvaardigd voordeel halen uit een merk: onbekend is onbemind
Tom Heremans
6
Artikel
Inzet van marktonderzoeken in sub c-inbreukzaken: een praktische beschouwing
Robbert Sjoerdsma
7
Artikel
Help, mijn model wordt bekend: hoe het merkenrecht bekende modellen kan beschermen. En hoe niet.
Daan Wijnnobel en Bart ten Doeschate
8
Artikel
De merkenrechtelijke bekendheidsdrempel in Nederland
Maxime Wichhart
9
Artikel
Een geldige reden voor een artikel
Mathijs Peijnenburg
10
Winnende scriptie | Thèse gagnante
Initial Interest Confusion: a comparative analysis of US and EU Trademark Law
Kaydee Buijs
11
Rubriek
Onder de hamer | Affaires pendantes
Florence Verhoestraete
12
Rubriek
Opmerkelijk of merkwaardig | Remarquable
Bart ten Doeschate
13
Rubriek
Bescherming in het buitenland | Protection à l'étranger
Marten Bouma
14
BMM Verenigingsnieuws
Interview - Monique van Schevicoven
15
BMM Verenigingsnieuws
Ledenmutaties